Saturday 7 July 2012

Jom Baca Tabita's Brochure

Salam semua watpe weekend ni ye?

Hanie biase la selain Tabita routine, sempat juga upload brochures Tabita Skincare Original ni. Ramai yg tanya xde brochure ke..sape yg dah beli tu dptla baca brochure dgn terang lagi..yg bole hanie sekadar scan dan upload..Hanie pun terkial2 nak cari cara mcm mana nak jadikan pdf file ni..I am not a computer savyyyyyyyyyy ok..

Berbalik pada mereka yg nak tgk Tabita booklet mcm mana ni ha..hanie pun nak explain panjang2 pun sama je kan..so cuba baca.
 

Pada mereka yg interested to try Tabita Skincare ni this is wat the product is about
"Diracik dengan menggunakan bahan-bahan alami seperti collagen, Serbuk mutiara, Japanese Tea, pepaya, vitamin C dan Vitamin E.
Tidak menggunakan bahan bahan yang berbahaya seperti MERCURY dan HYDROQUINON yang dapat menyebabkan kanker kulit dan ketergantungan.
Perlu diketahui bahawa ciri dari obat yang mengunakan MERCURY dan HYDROQUINON  biasanya pada masa pemakaian wajah jadi merah dan dilarang untuk terkena sinar matahari langsung. Tetapi Tabita tidak demikian, dengan bahan alami yang diracik secara profesional."

Uols semua bole baca keratan ni dlm brochure Tabita ye.

So you ols nak baca dgn jelas lagi bole p kat link Tabita's Brochure tu ye..


Harap2 dapat membantu you ols la kan..jangan malu ye nak tanya email je. uols bila beli akan dpt brochure mcm ni la...Jadi bila dah beli tentukan rajin beroutine ye..


Luve.

No comments:

Post a Comment