Saturday 29 September 2012

BEAUTY LAST FOREVER

Dah lama nak bagi tahu pasal benda yang Complex nie..Dari hari ke hari aku dok santapkan diri dengan pandangan Dari semua pakar2(ambik Dari magazine jer..huhuu xbeli pun!dlm kapal terbangg..free)So apa yg aku tulis nie Adalah luahan idea Dan pandangan aku hasil Dari ilham yg dapat..

Beauty!!

Duk duk dlm bilik hotel sambil tngk2 kawan post  pendapat tang Bajet 2013..da yg xpuas hati..biasalah kan manusia??Ada je yg xpuas..antara comment yg aku baca n stop..(duk fikir)

"Sudah sudah.....ptuuuiiiiiiii..... mentang2lah u kawan sebotox dan sesurgery , asyik nak menangkan diorang jer kan..... tu la org kata kalau muka dh akan2 tu mmg la naluri sehidup semati.... I ttp dgn...kawan ngn---- lg bagus... sejuk je rasa...kalau ngn ---- n u..bikin panas neraka adalah..... "

Huhuhuhu ...aku copy je yaa..

Mmg tidak dinafikan ramai yg mengejar ke cantikkan dan ingin menjadi kan diri Lebih anggun Dari normal..Tak Salah cuma jangan menghabis kan duit kepada benda yang Akan memudaratkan anda di kemudian hari!!Tupp..Tupp..panjang lakk dagu tuu!!Injit injit tak payah lah..biar lah muka tu semula jadi kan..Cuba Pakai skincare "Tabita"nie haa..ahaks!yess..promote sekali lahh..New stock arrival isnin nie ya..book cepatttt

Pendapat berbeza ..

Beauty last forever ke or beauty tak KeKal..Penting sangattt ke??Dok fikir KeKal atau tidak..sampai diri sendiri xmantain Dan klau laki cari lain jgn salah kan orang lain ya..salah kan diri sendiri!!Kekal atau tidak ni Spiritual gakk..kuasa ALLAH SWT.Yang penting kita Cuba KeKal kan ke cantikkan secara menyeluruh..

"Cantik untuk siapa.."

Ungkapan yang selalu aku dengar..(Ayat my hubby).Okay kita pasang kan Niat betul - betul tau .Nak buat untuk siapa??Untuk diri sendiri??hahahhha lain lah kalau korang bawak cermin merata Dan apabila Jalan duk tengok diri sendiri setiap saat..mesti korang nak cantik untuk orang tengok kann..untuk orang yg tersayang??Tapi bagi  aku untuk orang tengok lerr..ahakss(oppss tak lah untuk laki yg tersayang..Niat aku..poyossss je)

Nak Pujian..

Insyaallah klau uols Pakai "Tabita" mesti dapat..Tapi  klau dapat apa lagi??Bersyukur lah uols..pujian nie sekejab je jgn riak sudah !!Kalau dapat maintain kecantikkan Dan kebesihan kulit lg bagus ia satu perubahan yg berterusan..
Untuk rasa Lebih Confident Dan kepuasan diri apabila berhadapan dgn org lain..

Apa-apa pun berusaha..

;) Salam hujung minggu, spend it with your loved ones ok.


No comments:

Post a Comment